Hayal Üzerine Hayaller, 30.11.17

Hayalimi bazen kuruyorum, şenlendiriyorum, dualıyorum, suluyorum; bazen unutuyorum, kurutuyorum.

Hayal kurmak'taki "kurmak"la, turşu kurmak'taki "kurmak" arasında bir ilişki var mı acaba? Ellerinle inşa edip, ayağa dikip kurarsan başka, turşu gibi kurup, ağzını kapatıp bir kenara kaldırırsan başka. Her iki durumda da olma ihtimali var mı ama? Turşu da dura dura olgunlaşmıyor mu?

Yine de hayal kurmak, turşu kurmaktaki kadar pasif bir eylem olmamalı. Hayali kurup köşeye kaldırmamalı. Hayaller insanı uyutmadığı zaman, düşünüldüğünde yerinden kaldırdığı zaman gerçekleşir herhalde. Hayal kişiyi eyleme geçirdiğinde.. Bana her şey seni hatırlatıyor kıvamına gelindiğinde. Hayal kendisi için bir şey yapıldığını hissettiğinde ve en önemlisi kal duasına hal duası eklendiğinde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Almanya gezisi, Stuttgart ve Ludwisburg, 1.5.18

Waldorf Yöntemiyle Çocuğumu Büyütüyorum Kitabı Hakkında

Ayarlarla Oynamak, Oyuncak Müzesi-2